2011. január 2., vasárnap

ünnepek

Szépen telt, köszönöm. A Szentestét a kórházban töltöttem Tom barátommal, aki lenyelt 2 csavart, és egyet a tüdejéből szedtek ki. Minden esetre érdekes élmény két összetolt széken "aludni". :) De azért jó volt. 25én volt egy vacsora az egyik házban. Finom kajával és sok nevetéssel. Tom most már jól van, köszöni szépen.
A szilveszteri buli 10ig tartott, utána csak mi segítők vártuk az éjfélt, egy pohár bor kíséretében.

A mostani csapat elég jól funkcionál. Sokat kártyázunk és társasozunk esténként. Néha csak dumcsizunk hajnalig.

Múlt kedden elmentem korizni a három koreai csajszival. Kedden újra ez a terv, csak most kipróbálom a folyót. Most már mínusz húsz fok alatt van tartósan a hőmérséklet, így elég biztonságos.

Az új lány nagyon jófejnek tűnik, elég sok a hasonlóság így első ránézésre.
Szóval alakulgatnak a dolgok. És a legszebb, hogy már elmondhatom: idén hazajövök! :)

3 megjegyzés:

  1. Csibe! Már lementünk kétszázötven nap alá! Ez má' tök jó! A szülinapodon meg má' kétszáz alatt leszünk bőven! Most már belátható még nekem is az az idő, amennyit arra kell várnom, hogy megropogtassam a csontjaidat!Többé nem engedlek el magamtól - megyek veled!!!! Vagy ne fenyegesselek? Csók Anyu

    VálaszTörlés
  2. Nna! A multkor panaszoltam, hogy a fokhagyma nem váltott színt.Hát mégis megződült.Olyan kékes-zöldes színben pompázik.Lehet, azért, mert ez is mint nálunk újabban minden: Made in China. Majd alkalmasint kipróbáljuk a jobb minőségű magyar termékkel is, már ha bejön nekünk is ez az ízharmónia.Majd még csevegünk. Ja Katus kicsit gyengélkedik, biztos van neki virusa, amitől most elöl-hátul fogyókurázik.Most pihenget, mert egész éjszaka a lavórral dulakodott a budin.Puszika Anya

    VálaszTörlés
  3. Piros! Boldog Új Évet így megkésve! Bár mégsem, hiszen még lesz pár nap idén :))
    Hű, én mínusz 10-ben sem indultam neki korizni, annyira hideg volt!!! Mínusz 20-ban nem mernék siklani sem, milyen lehet a menetszél???
    Az új lány hasonlóságát kihez méred?

    VálaszTörlés