2011. február 15., kedd

Vegas képek

Calgary vasút állomás belváros

belváros

ha nem találsz senkit, akiben megbíznál, hogy nem szalad el az új kameráddal

sétáló utca

fel akartunk menni ebbe a toronyba, hogy lássuk az egész várost, de nem volt időnk, későn találtunk rá

Las Vegas repülőtér, előtte fotó

úton a Grand Canyonba

a buszon


Hoover dam (az első "pihenő", ahol is csak száz lépcsőfokot másztunk meg a kilátásért)

nemtudomcsakjólnézettki

A helikopteren

a helikopterről

szintúgy

Colorado folyó

túléltem hányás nélkül fotó

A világ tetején

A kilátóból

Nem vicceltem, amikor a szakadékba való láblógatásról írtam

Flamingo hotel


Tresure Island

Mirage

Caesars Palace

Belaggio


Harley Davidson

New York New York

New York New York

Roller Coaster

Éppen lassú tűzön sütögetnek, utána fotó

utána fotó, csak hogy érzékeljétek szenvedéseinket

2 megjegyzés:

  1. Wow, én tuti okádtam volna a helikopteren, de te erős voltál! Viszont csodálatos, amiket láthattál, még így képen is. Valamint, jól nézel ki! :) Jót tesz a magyartalanság?! :)

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Köszi, és igen, büszke is vagyok a gyomromra! Remélem te is bővelkedsz élményekben! Én elég rég olvastam a blogod, szégyenlem is magam, de piszok lusta vagyok! Annyi eljutott, hogy beteg voltál, remélem már jobban vagy!
    Pusz

    VálaszTörlés