2011. február 24., csütörtök

Azt hiszem mostanság értem el a téli depresszió legmélyebb szakaszát. Mikor lesz már nyár?
Remélem ti melegebben vagytok, itt még mindig mínusz 30 körül van a hőmérséklet, ami kicsit elviselhetetlen.
Mostanság minden nap sütögetek, hogy elviselhetőbb legyen a bezártság. Ha így folytatom, hízni fogok, nem fogyni.
És elmondaná valaki, hogy ki a fenének az ötlete volt Winnipeg? Csak úúúgy hibáztatnék valakit helyettem...
De azért ne ilyedjetek meg, még mindig a régi optimista vagyok, csak kicsit befagyott a gépezet.
Ígérik, hogy a tavasz egy szép keddre fog esni :) Már várom...

5 megjegyzés:

  1. A fene, átértékelem, hogy a minusz 2 fok is az agyamra megy és lefagyok:( Kitartás! Forralt bor!!!!! (pálinka:) pusssz zs

    VálaszTörlés
  2. Háló!!!

    Istenien nézel ki a Flamingo Hoteles képen, de tényleg! És ezt nem azért mondom, mert a tőlem kapott felsőd van rajtad! :P :D Bejön ez a Las Vegas így képek alapján, na a Grand Canyonról ne is beszéljünk... Nyüssz. Hallod Younghee (nemtomleírnianevét)úgy néz ki a helikopteres képen, mint a The Grudge (Átok) c. filmből a kísértet csaj! Meg is ijedtem, metál nagyon! :D Akartam kérdezni, hogy Kubába is mész vagy "csak" Mexikóba?
    Esik a haóóó...

    VálaszTörlés
  3. ja nem helikoptere kép, hanem buszos, na. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is depis vagyok...Az mi? Ja, jön a hamburgeradó,csipszadó,bugyborékos üditőadó, meg még sehun se lehet majd bagózni, mert aztat is büntetni fogják, pénzbirsággal...Lesz itt olyan egészséges hungarian lakosság,meg állami bevétel,hogy na!Nem baj, majd akik nem fognak bagózni, meg hambit enni kólával, azok majd unalmukban megcsinálják a hiányzó magyar állampolgárokat.Hű, micsoda kilátások! Ehhez képest mi az a hideg?! Szeretlek Cicc!

    VálaszTörlés
  5. Éljen soká az én 26 éves pici lányom!!! Kicsit bánatos vagyok, hogy nem ölelgethetlek meg, de amikor hazajössz, megropogtatom a csontjaidat! Még egyszer nagyon boldog szülinapot kívánok! Szeretlek!!!! :D Anyád

    VálaszTörlés