2011. április 20., szerda

haho

Szóval egy kis helyzetjelentés. Voltam amerikai focin (sajnos csak középiskolai volt, mert a nagyok ősszel kezdenek), de így is nagy élmény volt, mondjuk én főleg a szurkolókon szórakoztam jól, de a végén engem is elkapott az idegesség, a csapat amelyiknek drukkoltam majdnem veszített, és ahogy a filmeken szokott, az uccsó pillanatban fordítottak, és megnyerték. Lepacsiztam a körülöttem lévőkkel, ahogy kell, és ennyi.
Ezen kívül voltam sétálni a városban a házigazdámékkal, vásárolni, minden nap olyan klasszakat eszem, hogy szerintem hízok pár kilót. Dani elvitt a Mama Rumbaba, ahol mindenki nagyon jól táncol, olyan dirty dancingesen, de azért én is megpróbáltam, egy srác kétszer is felkért, úgyhogy tanultam is pár mozdulataot. Azért elmondhatom, hogy itt eléggé zavarbaejtő rázni a feneked, amikor azt látod, hogy a negyvenéves néni is jobban csinálja nálad. Én azért megtettem. És persze irígykedtem is egy sort, mert itt a pasik táncolnak, nem csak vonaglanak, TÁNCOLNAK! Olyan a csípőmozgásuk, hogy a nők is elbujhatnak mellettük.
Tegnap elmentem egy turistabuszos mexicoi kirándulásra egyedül, ami nagyon király volt, de úgy leégtem mint a fene. Most ápolgatom a veres orromat, karomat, és homlokomat. Amúgy meg a hajam is vörös, csak nem a naptól, hanem egy kósza ötlettől, és persze két doboz hajfestéktől.
Az izgi rész csak holnapotól jön, mert a Dani szabadságon lesz. Előzetesként: piramisok, kínai negyed, belvárosi séta, vidámpark stb. Sok puszi! Piros, Vörös ahogy tetszik :)

9 megjegyzés:

  1. Képet, képet, képet!:D Mennyire vörös?:D Nagyon jól hangzanak a programok! A cukorral teletömött csacsi ez a kultúrkör? pussssz

    VálaszTörlés
  2. Igen itt vannak a pinatak. Direkt megkérdeztem neked :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen koktélos hangzása van,de azt is hinném hogy a pinata kézifegyver:D pussz

    VálaszTörlés
  4. Milyen cukorral teletomott csacsira gondoltok? En meg nem lattam olyat, a pinatanak nincs csacsi alakja.

    VálaszTörlés
  5. A filmekben csacsi alakja van a pinatanak, és bottal verik szét a bekötött szemű gyerekek, és cukorka, meg csoki hull ki belőlük, de lehet ez az amcsi verzió. :)

    VálaszTörlés
  6. A bottal szetveres stimmel, a cukor es csoki is. Csak a csacsi alak nem, de majd teszek fel kepet a pinatarol a blogomra.

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok formában, már másodszor próbálok itt irni neked, és nem sikerül. Gyere már haza, mert egyre öregebb vagyok ehhez az internetes sz..hoz, nem megy már ez nekem. szeretlek

    VálaszTörlés
  8. Na most persze sikerült, amikor már elfelejtettem, milyen jópofa dolgokat írtam az első két nekifutásra. Most már ez örök titok marad.Még szerencse, hogy legalább én jókat nevetgéltem rajta.Persze arról szó nincs, h én nem értek ehhez makacs öszvérhez, én mindenhez értek! Csak ezt nem mindenki tudja. Csók anyád

    VálaszTörlés