2011. április 14., csütörtök

mexico

Szoval megerkeztem! Ujra ekezetek nelkul, mert a hazigazda laptopjat hasznalom egyenlore. Utam: Winnipegben kikaptak a sorbol, megneztek a tenyeremet, es lass csodat talaltak rajta valami illegalis kemiai anyagot, amit keresnek. Szoval megmotoztak, elotte azert megkerdeztek, hogy akarok e egy privat szobaba menni, nem annyira akartam. Eleg alapos volt a motozas, nem kellett levennem a ruhat, de mindenhol vegigtapizott a no, akit kaptam. Utana szetszedtek a csomagjaimat, kerdesekkel bombaztak, majd elengedtek, mert minden egyebb tiszta volt. Arra saccolok, hogy valamelyik serult gyogyszere volt a ludas, ugyanis az egyikuk valami narkotikumot kap, amit nagyon szigoruan szamolnunk kell, a masik meg egy ragacsos szirupot, ami kicsit radioaktiv. Szoval lehet fogadasokat kotni, nekem ok nem mondtak, hogy mi az, amit talaltak.
Calgary es Vacouver ehhez kepest uncsi volt, Mexicoban is zoldutat kaptam. Most itt vagyok, es elvezem a 25 fokos meleget, es ez meg csak a delelott. Delutan megyunk egyet setalni, csak, hogy aklimatizalodjak.
Majd meg irok, igerem. De ma meg nincs tobb nagy elmeny. Pusz!

2 megjegyzés:

  1. Szóval hozod a formádat! Ahol Te megjelensz, ott történik valami, Veled, vagy a kisugárzásod eredményeként mással... Ez a karmád. Ezért ne fogadj el még egy picike csomagot se, hogy átviszed pár ezer dolcsiért a vámon, mert még akkor is fennakadsz vele, ha csak a nagymama naftalinos parókája van benne, vagy valami pajzán cucc. És könyörgöm alaposabban moss kezet gyógyszeosztás utn, nehogy bőrön-felszívódás-útján légy függő. Csók anyád

    VálaszTörlés
  2. Várjuk a beszámolót és vigyázz magadra . Élvezd a napsütést:)pussz

    VálaszTörlés