2010. november 27., szombat

képek

Szóval 4 nap csoda volt ez a kis nyaralás. Rögtön hóviharral indítottunk, így a két teljes napból 1 téli csizma vásárlással telt. Megjegyzem a bevásárló központok Kanadában tök egyformák, akár Winnipegben is lehettem volna.
A második napon elmentünk Kakabeka Fallsba, csak vissza nem volt meg a terv. Ottlétünk alatt kiderült h egyetlen alternatívánk a stoppolás, ami persze nagyon nem biztonságos. De megoldottuk! Találtunk egy kedves hölgyet, aki az unoka húgának segített az iskolai projekt elkészítésében. ennek részét képezte Stanley, a papír figura. Nem akarnám részletesen kifejteni a feladat mibenlétét (Amelie csodálatos élete- kerti törpe), csak annyit mesélnék, hogy Stanley barátunk öngyilkos hajlammal rendelkezik, de a parkőr sikeresen kihalászta a mindössze 1 méteres mélységből.
Miután túléltük az izgalmakat, még ellátogattunk pár helyre: Mount McKay (hegy), Chippewa park (innen láttuk a Sleeping Giant nevű sziklaképződményt). És persze körbekocsikáztuk a várost is. Szóval mindent láttunk, amit csak lehetett.
Hazafelé kicsit izgalmasabb volt az út, többségében indián őslakosokkal utaztunk, és sajnos nem a kedvesebb arcú fajtából. Igyekeztem nem előítéletesnek lennem, de tényleg félelmetes arca volt egytől egyig mindnek. Nem igazán hasonlítottak Pocahontasra. Na mindegy.
A képek:
Kakabeka falls, Stanleyvel

Hayoung és az alvó óriás, Chippewa park


Étteremre vadászva a városban

A kilátás a szobánkból. Ekkor még nagyon sajnáltam magam, hogy nekünk van a legrosszabb irányban az ablakunk.

no comment


Szóval ez fogadott másnap reggel az ablakból kinézve. :) Előttünk fekszik a Superior, és a háttérben a Sleeping Giant.






Hihi! Termetes angyal.

Chippewa park


Ez volt a kedvenc része a napomnak. Szerintem láttunk vagy 60 szarvast összesen, és nagyon közel merészkedtek

Templom :)

9 megjegyzés:

  1. hü Piros, szuperek a képek :) !!!

    nagyon irigyellek, bár abból kiindulva, hogy én az itthoni 0 fok körüli hőmérsékletben is fagyhalált játszom, lehet nem lenne nekem ott jó!

    Itthon leesett az első hó, aminek a nagyrésze a másnapi esőtől el is olvadt. Gyurcsány és orbán még mindig utálja egymást, dübörög a való világ 4, szíj melinda hetente megdöbbenti a bulvárlapokat, és a BKv még mindig kegyetlenül rosszul működik. ezeken kívül mit írhatnék még Neked az Óhazából? Ja, készül a város a karácsonyra, már felszerelték az égőket a körútra meg a váci utcában is. Sőt, Kispesten, a Kós károly téren is felrakták az égőket a lámpaoszlopokra. Mind a négyre!

    No, most megyek, elvégre melóban ülök, és még aludni is kell...


    Andris

    VálaszTörlés
  2. Édeske!Tegnap este igen gyilkos kedvemben voltam!Ma sincs ez másképp! Voltam a kórházban,de a doktornő nem volt a közelben, nem tudta kijavítani a receptet, ráadásul a HÉV-től egy aluljárón lehet átjutni a kórházhoz, ami spec úszott vmilyen mocsoklében, amin nem lehetett átkelni, igy aztán eljártuk a nyugdijas balettet a sineken, de sietni kellett, mert jött a másik HÉV is.Mi voltunk a gyorsabbak!Jön a Karácsony, kirajzottak a kéregetők, de van ellenük stratégiám: eszelős tekintettel csak annyit mondok,NEM.Ettől valahogy megrémülnek és elhúznak.Tényleg, néha a kevesebb a több!Igy aztán ajándékot se kap tőlem senki, majd odamegyek, átölelem a családot, és közlöm velük, h szeretem őket.Ez még belefér a költségvetésbe.

    VálaszTörlés
  3. Azt hittem, Stanley életnagyságú figura! De nagyon merész, hogy így alul öltözve utazgat mínusz fokokban...:)
    Németországban is mínuszok vannak, de csak 3-4ig jutott eddig. Én sikeresen elcsúsztam a jeges úton a suliba igyekezve (biciklivel- késésben voltam), úh. bordazútódásom van, meg vmi vérömleny golyó született belőle. Így nem hogy a mozgás, de a lélegzetvéltel is nehezemre esik :S Úh. semmiképp' ne biciklizz télen, oké?!

    Szép napot neked!
    Orsi

    VálaszTörlés
  4. Hát ez elég borzalmasan hangzik. Eddig sem akartam bringára ülni a fél méteres hóban, de most már tuti h nem teszem. Jobbulást neked!

    VálaszTörlés
  5. Ha a brinyóra sitalpat szerelsz, magad körberakod lufival,akkor mehetsz!Itt most nem esik a hó,szakad... Ma már kétszer voltam kinn seperni, áldott jó szabadnap!Ugy nézem mindjárt mehetek ujra.El akartam menni bicajjal kutyakajáért, de igy már nem merek.Ekkora hó alatt gyalog sem egyszerű alagutat fúrni!Még az én méreteimmel se!Csókol anyád

    VálaszTörlés
  6. Most már ónos eső esik.Holnap munkába menet megalapitom a Dunaharaszti Senior Jégbalett Klubot,valamint a Hogyan Gipszeljünk Lábat Házilag Tudományos Ismeretterjesztő Kört. Kreatív anyád van, mi?!Tényleg nem megyek kutyakajáért,inkább holnap,munkába menet szaltózok, az legalább 100%-os táppénz.Ott spórolunk, ahol tudunk.Csók anyád

    VálaszTörlés
  7. Na ezek már szép képek, nem slampos mint viiiniiipeg. :) Kakabéka. :) Ja, itt is hó vagyon, most megint esik dögivel, kellene lapátolni. Megvannak a vizsgaidőpontjaim kivéve az államvizsgát, viszont meló még mindig nincs. Kicsit depis is vagyok, hát ez van. Titta öröm bódottá. :o) Építsetek sok hóembert! :)

    Puszka

    VálaszTörlés
  8. Bocsi, most jutottam odaig, hogy olvassak, A kepek klasszak. Kicsit irigyelek a hoert, ki gondolta volna, hogy hianyozni fog. Itt az ido szep, sut a nap, csak a reggelek es az estek huvosek kicsit. A nagy meleg ellenere beszedtunk valamilyen franya virust, Gian es es is betegek vagyunk. Keszulunk a bikinis karacsonyra. udv

    VálaszTörlés
  9. Angyalka! Tudom, fáj a torkod, de gondolom a kezed az nem, talán nem minden este zuhansz növénnyé válva az ágyikódba, igy aztán nem kérlek, hanem KÖVETELEM, hogy véss ide vmit az utókor érdekében...Tudod!? Anyád szeret!

    VálaszTörlés