2010. november 11., csütörtök

ááááá

Szóval...
Kicsit be vagyok havazva mostanság. Ugyanis Lisa elment a múlt pénteken, Alekset meg kirúgták. Szóval ketten maradtunk Joungheeval. Ez mit is jelent? No szabadidő. De pénteken dolgozom utoljára, mármint a héten. :) Én még nem szándékozom felmondani, sem kirúgatni magam. Tervem: 4 gyönyörűséges nap Thunder Bayben. Aki kíváncsi utána nézhet. Én is csak ráböktem a térképen. Ilyen lazán nyomom!
A hétvégén bővebben kifejtem az elmúlt hetek történéseit, csak kell egy kis nyugi, hogy összeszedjem a gondolataimat, és lefordítsam magyarra. Hahaha! Ja, és a humoromat is vissza kell nyerjem, mert a végén még elvesztem varázsomat.
Előzetesként pár kép, ugyanis voltam egy tuti kiállításon: Bodies forever!
És persze Halloween, mert itten ezt szeretik.


Lisa vállalta a beöltözést, én csak horror filmeket néztem.




Illetéktelen behatolás, saját felelősségre!

Mindig is könnyen barátkoztam, nincs min csodálkozni!

6 megjegyzés:

  1. Nnnna vééégre!
    Azért ott még nem tartunk, hogy elveszítsd a humorodat ;)
    A képek horrorisztikusak, csak nem tudom, a csontváz kavart-e fel jobban, vagy a piros dzsekis csaj???

    Kíváncsian várom a beszámolót, mi is történt hogy csak ketten maradtatok.

    Nálunk megvolt Anna bulija is, ezúttal nem vállaltam be az itthoni szervezést, így a helyi palacsintázóban tartottuk. Készültem pár vidám játékkal, volt persze kaja-pia stb.

    Holnap meg Mátraházára megyünk Zolival, előadást tart arról, hogy "Én is vezető vagyok", kb 40 fős szolgálókból álló csapat előtt!!
    Katika vigyáz majd a lurkókra mamánál.

    Én megfáztam, ami azért izgalmas, mert közben a heti 4 zeneovit meg kell tartanom, holnap meg énekeltetnem kell az említett társaságot. Na jó, bevallom, a gyerekekkel való kiabálás sem tesz jót ;)

    Ennyi rólunk, várom a hétvégi írásodat!

    VálaszTörlés
  2. Szia Cicómicó!
    Még jó, hogy megvetted a szupi bakancsot, nagy szükséged lesz rá, nézem az időjárást nálatok.kutya hideg, havazás... vigyázz magadra Édeske,Kati túl van a virusán, én meg az a csalán vagyok, akibe nem...Apád készül a felvételi vizsgájára.A vadak kövérek, mint a malac, mégis állandóan el akarják adni magukat éhező etióp macskába-kutyába.Szóval zajlik az élet a szokásos mederben, csak te hiányzol belőle.Szeretlek Anyucikád

    VálaszTörlés
  3. Mi van má' Büdösbéka! Nem irsz, nem hívsz, nem szkájpolsz, be vagy fagyva, mint a tó télen. Legalább annyit, hogy jól vagy, aggódom érted!!! Csók Anya

    VálaszTörlés
  4. Na ez az a Bodies kiállítás amiről beszéltünk telón, hogy volt Pesten is. Most ez komoly, hogy ott csak most állítják ki? Na mindegy. Én az egyik haverommal láttam még annó, aztán mikor kijöttünk, a srác megszólal: "uh de ennék egy duplahusis hambit", nekem meg forgott a gyomrom. :D

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom Anyudhoz, miattad szereztem be egy webcamot is :( Legalább pici füstjelzést onnan messziről!!!! pusz

    VálaszTörlés
  6. Újra jelen vagyok! Olvasok és kotyogok :)
    Várom a friss híreidet...

    VálaszTörlés