2010. november 20., szombat

nah

Szóval a helyzet változatlan. Minimumon pörög az életem, ami a szabadidőt illeti, és maximumon, ami a munkát. Szeretnék veletek csacsogni, meg blogoni, de minden este növénnyé válok.
Szóval mostan csak ketten lakunk a házban, és rengerteg meló van a szervezéssel. Legtöbbször segítőket kölcsönzünk a többi házból, ami azt jelenti, hogy a munka izzadtságos része mindig ránk marad, a hazai pályán játszókra. De a négy nap szabadságom után teljesen fel vagyok töltődve energiával, szóval mosolyogva húzom az igát.
Szerdán terveim szerint bezárkózom a szobámba egy termosz kávéval, párnapi hideg élelemmel, és kapcsolatokat ápolok minden egyes csatornán, ahol csak beregisztráltam életem folyamán (facebook, skype, gmail, neptun stb) Szóval ne hagyjatok cserben, és keressétek a tékozló leányt. Teljesen online leszek, ígérem.
Thunder Bay frenetikus volt. Dióhéjban: Hóvihar, hajsza egy vízálló bakancsért, hitchhike, városnézés Stanleyvel, reggeli finn módra, és 2X9 óra utazás többségében ameriakai őslakókkal. Ja és itt a fűtött medence azt jelenti, hogy jéghideg a víz, de a fűtés üzemel a szállodában.
Akinek felkeltettem érdeklődését, megtudhatja a részleteket szerdán, képekkel mellékelve.
Sok puszi innen a fagyos Winnipegből.

4 megjegyzés:

  1. Nah már marketinget is nyomsz! Szerdán jönnek a részletek, mi? Ami legjobban érdekel, arra meg szavazzunk emelt díjas SMS-ben? :D
    Várom a részleteket :))

    VálaszTörlés
  2. Jujjj! Beleszúrt a dióhély a hasamba.Remélem ez a szó így nem szerepel a szakdolidban!!!!Ez még a Kati-féle sertéskarlya-nál is durvább!De azért imádlak!Szerdán én is ringbe szállok a cimbikkel, rokonokkal, hogy magamra vonlyam nagyérdemű figyelmdet!Teccett?Csáááá!

    VálaszTörlés
  3. Bocsi a helyesírási bakiért. Javítom!

    VálaszTörlés