2010. október 5., kedd

...

Tegnap volt a szabadnapom. Riple (Fulopszigetek) es en elmentunk "bevasarlokorutra". Sikerult vennem egy teli felcipot, meg egy adaptert a telefontoltomhoz. Ezek utan, teljesen szokatlan modon a D'Arka nevu hazban kotottem ki. Csak most a nemet segitovel, Timmel apoltam a nemzetkozi kapcsolatot. Mar csak a felreertes elkerulese vegett elmondanam, hogy moziztunk, es nem tobb. Ezt azert fejtenem ki, mert itten mar mindenfele pletykak terjengenek rolunk, amin egyenlore meg kacaraszunk, de ki tudja, kesobb idegesiteni fog. :) Na mindegy, azert jolesik az ember lanyanak neha egy kis jobbfajta pletyka.
Most hetvegen lesz az elso es egyetlen szabad hetvegem, mert ugye megvaltoznak a dolgok jovohonaptol, de errol mar irtam. Igyekszem kihasznalni. talaltam vasarnapra programot, egy Kapisztran nevu magyar tanccsoport eloadasara megyek, es mar van is egy ismerosom a tancosok kozul, de errol majd bovebben irok, ha tulvagyok a musoron.
A nap sut, jo az ido, kicsit szeles, talaltam egy helyes parkot a kozelben, ahol meg a tel beallta elott egeszen kellemesen lehet idozni.
Kb ennyi. Remelem Csilla, Gyorgyi ha lesz idotok, aktivizaljatok magatok, mert hianyoztok am. Pusz! Ja es persze a csalad is :)

11 megjegyzés:

  1. Nem hiszem el! Kezdesz NŐVÉ válni!Jársz shoppingolni.Ezt itthon a ...év alatt nem tudtam nálad elérni, hogy nyavalygás nélkül akár egy pár cipőt is vegyünk neked, amit ugye nélküled nehéz lett volna lebonyolítani.Minden mást szemre,s ész nélkül vettünk neked.Valóban jó volt eltépni már azt a köldökzsinórt.Annyi cimbire fogsz szert tenni, hogy amikor hazajössz, legalább 30 órára kell nyújtani a napokat, hogy elég időd legyen a baráti kapcsolatok ápolására.Ez tök jó!Anyád szeret!

    VálaszTörlés
  2. De ugye megvettétek a cipő másik felét is? :)
    Nálunk minden rendben, csak engem terhelnek a gyerekek, a munka.. stb... de majd megerősödök vagy beleőszülök...
    De egyben hálás is vagyok a gyerekeimért, a munkámért... Soha nem értettem, hogy épült fel ez az ellentmondásos állapot... no mindegy.
    Még gondolkozom rajta.
    Örülök, hogy már túl vagyunk az első hónapon...

    VálaszTörlés
  3. Nem akarlak elkeseriteni Mucc, de most sem elveztem a vasarlast, csak hat kellett, es most nincs mas, aki lebonyolitana helyettem. :) A nyafogas nem maradt el, csak Riple veled ellentetben jol szorakozott ezen.
    Zoli, te meg ne oszulj meg, tul fiatal vagy hozza. Bar azt hiszem a draga unokatesoim mellett meg a super dada is kikeszulne. :)
    Sosem felejtem el, amikor arra ebredtem egy "idegen szobaban" hajnali 6kor, hogy harom gyerek kucorog fel centire az arcomtol. Kesz horror volt... Na pusz

    VálaszTörlés
  4. hello. meg nem irtam itt neked, most potolom, mar amennyire tudom, ugyanis e tevekenysegem ugy nez ki, hogy egyik kezemben Gian, a masikkal irok. Igy bocsi, ha az irasjelek elmaradnak. De igyekszem szepen, jol magyarul,de tenyleg.
    Hallod-e, nekem egy ev alatt nem sikerult annyi ismeretsegre szert tenni, mint neked egy honap alatt.
    Itt minden ok, az ido itt is szep,csak reggel es este kicsit huvos,napkozben nagyon meleg van. Hetfon kihuztak a fogam, igy most az utohatastol szenvedek, meg mindig fajdogal, szerintem, ha Isten megajandekoz egy masodik csemetevel, protkom lesz.
    De vegre talaltam egy jo fogorovost, es nem is olyan draga.
    Na most megyek, Gian aludni fog, amint latom en pedig elmerulok a hazimunka gyonyorusegeiben:)
    Puszi, nagyon varunk

    VálaszTörlés
  5. szia Piriii!!! :D

    Jajj, végre tudlak olvasni, most volt egy hosszabb szünetem a melóban, de ma újra itt dolgozom. Legutóbb, mikor itt voltam, arra keltem ötkor (tudom, nem szép dolog a melóban aludni, dehát ha megfizetnek érte?!), hogy valaki dörömböl. Felugrok álmomból, nézem a mellettem lévő ablakot, mertugye azon hamarabb megölnek, mint a másikon, de hál istennek nem volt ott senki. Nézem a teraszt, ég a riasztólámpa, tehát valaki járt ott/itt. Azóta most az első műszakom ez a melóban, de elhatároztam, hgoy tuti nem alszom el, majd angolozom, filmet nézem, meg ilyenek. Veled beszélgetek :D Úgyhogy majd gyere, várlak facebook cheten!

    Andris

    VálaszTörlés
  6. Katus megjött épségben, megetettem a társaságot, a többiek(Kata,Laci,Ziggi)elmentek haza,aztán Kati csicsergett amíg ki nem dőlt.Reggel már megy dolgozni.ja, tegnap kaptam az utolsó kisérleti szurit,több már nem lesz, csak a kontrollok.Ma is itthon voltam,meg holnap is.Olyan jó, mert azt csinálok,amit akarok.Tegnap délután pl.mostam, ma főztem, holnap megint mosok,mert itt bűzlik Katus madarász holmija.Szóval aktiv pihenéssel töltöm a szabadnapjaimat.Ma kerékpároztam is, voltam könyvtárban, meg a TESCO-ban elverni a kajajegyet.Egyébként anyád jól van,és szeret! :D

    VálaszTörlés
  7. Szió!!! A posta ma megint ellenem volt, 20an két sorban, vártam 20 percet és nem fogytak basszus, eljöttem, úgyhogy a levél még a táskámban és remélem hamar tudom küldeni!!!! Pusszantás!

    VálaszTörlés
  8. Varom a levelet! Remelem parfum, ruzsnyom a helyen :)

    VálaszTörlés
  9. Hahó Piros! Ne lustizz! Írj valamit...

    VálaszTörlés
  10. Kicsim! Szépen halad az idő,már csak 324 napot kell nélküled elviselni, ez már nem olyan sok, nem is számolom a napokat, csak egyszer számoltam ki, azóta írom a naptárba.Ne legyen honvágyad! Értékeld ezt a kis szabadságot, nem pakolom a nyakadba a 73,5 kg-os(nadrágban,cipő nélkül)puttonyomat,nem morgok veled a rendetlenség miatt(Pedig,biz' az van a szobádban) jól haza kéne cibáljalak, hogy takaríts ki.JA!Nanád kibulizta, hogy elmenjünk hozzá Katussal ablakot pucolni, még a hét elején kezdte a panaszárt, hogy neki ez már nagyon nehéz, nem boldogul vele, függönyt is kéne cserélni, stb, nos mire vasárnap reggel(tegnap) odamentünk, már mindennel megvolt.Úgy letoltuk, mint egy rossz gatyát.Persze mérgünkben megcsináltuk mégegyszer, mi már rendesen, Katival, de megigértük neki, ha ezt még egyszer eljátssza,tényleg rácsapjuk az ajtót, ahogy legszívesebben most is tennénk.Pityergett, mint egy kisgyerek,aki rossz fát tett a tűzre.Ha rám is ez vár, kérlek üssetek agyon.Humánusabb.Még nem kell...talán...szeretlek, ez viszont nem talán!

    VálaszTörlés
  11. Szia Piros!

    Anno rólunk is előbb beszéltek, mint hogy bármi is lett volna! :)De nem értjük félre!

    Zsófi

    VálaszTörlés