2010. október 24., vasárnap

bocsi

Ezennel szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni a nagy szünet miatt. Nem mintha nem történt volna semmi, csak nem voltam írogatós kedvemben.
Szóval mint látjátok vannak ékezeteim, megnyugodhatsz Andris, nem kell több ékezetet küldened vámmentesen, stikában.
Van skype-om: piros1985 a skype azonosítóm, ha valaki nem tudná, és érdekelné az ingyenes szóbeli kommunikáció lehetősége.
Kicsit szomorú vagyok mostanság, mivel Lisa barátnőm itt hagy bennünket, és visszatér a csodálatos Ausztriába. De legalább nem lesz messze, amikor én is hazatérek.
A tél közeledik. Bármikor leeshet a hó, a hideg már megvan hozzá.
Nem meséltem még a nemzetközi estről. Itt ez nem csak duma, mindenki nagyon komolyan veszi. Minden bárkás igyekezett valamit hozni a kultúrájából, valami hagyományosat, vagy valami nemzetit. Én is, de erről majd a képek beszélnek helyettem. Nagy buli volt, sok finom kaja. Itt volt "szerencsém" kiselőadást tartani a magyar Bárkáról, persze rögtönözve, 50 ember előtt. Mondanom sem kell rendesen be voltam rezelve, és meg is hatódtam.
Most hétvégén lesz második hónapja, hogy itt vagyok, rettenet gyorsan szalad az idő, még 6szor ennyi és otthon leszek.
pusz

3 megjegyzés:

  1. Na akkor én majd beszerzek egy mikrofont vagy nem tom mit:D Adj 1 hetet, hogy ezt az őrületet befejezzem:( puuusz

    VálaszTörlés
  2. No, megnéztem a képeket is a nemzetközi estről, a nemzeti lobogón kívül mit vittél?

    Tegnap megvolt Anna szülinapja, ezt tudod. Egész nap takarítottam, tortát csináltam -nem sütöttem!-, vásároltam; közben arra gondoltam, de jó, lesz 4 napom a héten még, amikor befejezhetem a rendeléseket, készülhetek a karácsonyra... erre Nóri éjjel belázasodott :( Köv héten meg őszi szünet, király! (Régen hogy vártam...)
    Na oda akarok kilukadni, hogy ha szeretnél kívánni valamit karácsonyra, méghozzá gyöngyből, akkor még időben szólj, mert alig lesz időm bármit is csinálni :D

    VálaszTörlés
  3. Hát a szép fehér erdélyi blúzomat, és persze helyes kis akcentusomat, sok sok sss és pörgős rrr formájában.
    Ékszert meg persze hogy szeretnék. Meglesem a képeket facebookon, meg a honlapodon, és majd választok, hogy melyik a legeslegszebb. :)

    VálaszTörlés