2010. október 11., hétfő

mit is irjak...

Szoval ott kezdem, hogy nem nagyon csinaltam semmit az "elsoutolso" szabad hetvegemen. Sokat setaltam, ellatogattam az egyik hazba (L'Aine), mert addig sem voltam otthon. Ha meg emlekeztek Avara es Hayoungra, na ok ott laknak, es oda tortek be. Szoval voltam ott kavezni, meg ebedelni.
Most volt itt a Halaadas, szoval dugig ettuk magunkat pulykaval, es pumpkinpie-jal.
Vasarnap este nekem programom volt, igy nem vettem reszt a haladasnapi vacsin, ami nem tort le igazan, mert ez nem az en unnepem. En a belvarosban voltam, ahol volt szerencsem reszt venni a Winnipegi magyar kozosseg hagyomanyapolo estjen. Nagyon erdekes volt, szemelyszerint jol szorakoztam, de baratsagokra nem tettem szert. amit igy utolag nem banok, mert van igy is eleg baratom a Barkan belul. Nem panaszkodhatok.
Ja  szombaton csinaltunk egy csajos estet a hazban, csak Lisa, Jounghee es en. Nagyon jot beszelgettunk, mely titkokat osztottunk meg, es sokat rohogtunk. Ez azert is nagyon fontos nekem, mert mar eljutottam odaig a nyelvben, hogy reszt tudok venni egy ilyen beszelgetesben. Ez bizakodassal tolt el a jovore nezve.
Ma delutan elmentunk kavezni a parkba. Ami nem egy nagy mutatvany, de ha hozzateszem, hogy 3 kerekesszekest egy plusz serultet es 3 segitot sikerult a 7 szemelyes autoba beszuszakolni (tudom ez 7 szemely, de kiemelnem, hogy KEREKESSZEK, ami nagyobb mint egy ules), mar nem olyan egyszeru a logisztika. Vegul 3 ulest ki kellett szedni. Es latnotok kellett volna, hogy szerencsetlenkedtunk a kavekkal, amikor minden segitore jutott egy kerekesszek, es csak egy kezzel tudta iranyitani, mert a masikban kave volt. Utolag csoda, hogy tuleltuk. A serultek nem voltak bevallalosak, egyikuk sem akart versenyezni a domb tetejetol az aljaig. Amikor mi segitok akartuk felvallani a megmerettetest, Tom csak annyit mondott: nem. Nem volt kedvunk vitatkozni, megiscsak az o szeke. :)
Amugy ne aggodjatok, mindenki teljesen normalis volt mielott idejott dolgozni. A mostani allapotrol inkabb nem nyilatkoznek.
Sok puszi!

6 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy belelendültél az angolba :)
    Kár, hogy elmaradt a kerekesszékes verseny... Kíváncsi lettem volna, hogy megúszod-e csonttörés nélkül... már soha sem tudom meg... bár sejtem :)

    VálaszTörlés
  2. Piros, tőled lett ott mindenki infantilis, vagy fordítva? :DD
    Nálunk izgi a helyzet, már Anna is átesett a hányás-hasmenéses valamin, volt, hogy egyszerre jött alul-felül... röpke 3 órán át tartott, azóta jól van :) Igaz, ez a röpke idő pont hajnali 3-tól kezdődött, így kicsit hazavágta a vasárnapunkat: álmosan kóvályogtunk egész nap Zolival...
    Más nemigen történt, zajlik az élet mint máskor, logisztikából akár doktorálhatnék is :)

    VálaszTörlés
  3. Hello My Dear Baby!
    Nem is tudom, merjek-e hungarian language-ban irni.Nem biztos,hogy te understand.Katus megkapta a pakkot,olyan boldog,hogy majd megirja milyen boldog.Tegnap itt lobogtatta a postai értesítőt, röpködött le-föl, ma meg alig várta, hogy kinyisson a posta, és átvehesse.Néha, ahogy elnézem, akár 20 évet is letagadhatna a korából. Gondolhatod, milyen éretten viselkedik ilyenkor. De hát neki is az anyja vagyok, igy is szeretem. Marikának sikerült a mütét, Csaba beszélt is vele,nem voltak délután nagy fájdalmai.Nanád jól van, ha épp nics semmi baja, kitalál magának.De igy kerek neki a világ.Valami miatt mindig zsörtölődnie kell.Kell neki az adrenalin, gördeszkázni meg nem tud.Azt én se tudok, de én meg a vonat alá szoktam esni.Tudod, télen,amikor k...ra csúszik.Azt azért nem értem, hogy a vonalunkra miért csak ősz hajú vonatvezetőket tesznek?!A melóhelyen kitalálták, hogy Karácsony másnapján kinyit a múzeum, tehát dolgozunk.Ezen most megy a lázongás.Mindeki szabira, meg beksibe akar menni.Csók anyád

    VálaszTörlés
  4. Aljas rágalom, hogy gyerekesen viselkedem, olyat én soha nem szoktam, ezt te is tudod:)
    A csomagnak viszont nagggggyon öürültem, és tényleg én voltam az első a Postán nyitáskor.A fülbevaló már a fülemben, és igen, nagyon tetszik, na meg a hűderózsaszín póló is!!!!
    Sokat gondolok rád, és Kata üzeni, hogy ő is, és a jövő héttől már neki is lesz ideje blogolni veled...Az elmúlt hónap történéseit meg majd egy hosszabb lélegzetű műben írom majdan meg neked, mert volt ám mindenféle izgi dolog itthon...zajlik az élet, már csak te hiányzol.
    Sok cupp!!!!
    a Tesó

    VálaszTörlés
  5. Siggy üzeni, hogy csak így tovább, az angolod már most sokkal jobb, mint egy bő hónapja volt. Egyébként mindenbe beledumál, de most legalább igaza is van.
    Én meg nem kell hozzá értsek, elég, ha véleményem van róla: szerintem is ügyi vagy!!!
    Cupp

    VálaszTörlés
  6. :D Orulok hogy mindenki megvan. Puszilom a draga unokatesoimat! Varom a hosszabb leveled Katyi! Pusz

    VálaszTörlés