2010. szeptember 10., péntek

...

Ma vacak napom van. Kezdetnek megint kora reggel kellett kelnem. Mar ez is eleg lett volna, de egesz nap esik az eso raadasnak. Plusz tegnap este kozossegi buli volt, ma meg training volt a segitoknek delelott, utana hazmegbeszeles. Szoval nagyon suru volt a nap, es most a fel kezem odadnam, ha a legunalmasabb egyetemi eloadason ulnek, amit valaha eltem, csak vegre magyar szot halljak. Kicsit faraszto egesz nap feszult figyelemmel koncentralni, ugy hogy tizpercenkent elveszted a fonalat, es ujra fel kell venni.
A hazmegbeszelesen mindenkit jellemeztunk egy szoval, vagy mondattal papiron, ami korbejart. Az en jellemzesem eredmenye: Rich- boldog ember, Aleks- jo vele egyutt logni, Younghee- barat, Brenda- udvarias. Lisa beteg, marmint nem ez a jellemzese rolam, hanem o van megfazva, tehat nem volt jelen. :D. No ezt rakjatok ossze.
Ja es ma reggel tort el eloszor a mecses. Tegnap ugyanis anyuekkal beszelgettem, ami mar elinditotta a dolgot, de akkor rohanni kellett bevasarolni a haznak, tehat nem volt idom osszevissza omladozni, de reggel felhivtam a mamat, es o kezdte a bombizest, nem en. Persze, hogy pont ekkor jott le Younghee, kicsit megolelgetett, oszt minden rendben is volt. :D
Nagyon hianyoztok! Mind! Kiveve Bendeguzt, ot megnyuzom, ha haza keveredtem, meg a vegen azt hiszi, hogy megkaphatja a szobam, es nekem kell a kazantetore koltoznom.

10 megjegyzés:

  1. Nyugalom, az eső itt is esik... és sajnos ez is közrejátszik abban, hogy elkámpicsorodj... az agyad hamarosan átáll az angolra, biztos vagyok benne, hogy megbirkózol a dologgal! Imádkozok érted!

    VálaszTörlés
  2. Kincsem, semmi gáz, most vagy a mélyponton, amikor már kezded érteni a dolgokat, és úgy érzed, semmit sem tudsz. Ez ettől kezdve napról-napra jobb lesz. Ne add fel! erős vagy! Olyan amazon természetű vagy, mint családunk nőtagjai. Kati, meg én! Még Bendivel is elbírunk... ha hagyja! Végül is egész jó kecó az ott a kazánon, meleg van, meg aztán szobaszerviz is. Te még naponta tiszta tálkát is kapsz a ropihoz, majd megoldjuk....Szeretünk ám Téged! Anyád

    VálaszTörlés
  3. Szevasz Drazsi!
    Jó volt hallani a hangod!!!Asszem nekem is a harmadik hét volt,amikor Németo.-ban nekiálltam visszaköltözni a bőröndbe, hogy irány Budapest...de nyugi ez csak pár hónapig(9-11) tart, aztán belejössz, mint kiskutya az ugatásba:)
    Csak hogy érezd miből maradsz ki itthon....időnként azt érzem felléphetnénk a cirkuszban is...nagyanyád néha(heti7X) megkérdi hogy kint vagy e még, és most?...és most?...és most? Apu szinte belebetegedett a hiányodba, két hete taknyol, és vele felváltva hagyjuk égve a külső villanyt, ha anyu kérdi- akkor neked(ez még egy darabig bejön, de nem hiszem hogy sokáig beveszi)Én két napja kukázok,nem szakmát váltottam, csak holnap lomtalanítás - mondtam már hogy hiányzol?!:D
    Te meg ha hazajössz nem használsz majd ékezeteket, úgy megszokod itt, s így fogsz beszelni, ekezetek nelkül....muris lesz:)
    Sok pussz!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ja, s egy kis napi történés extra...Persze csak igy magunk közt,majdnem négyszemközt, mondhatniszupertitkosan, semmi nyilvánosság...
    Nálunk is beköszöntött az esős évszak meg a cidri, s nálunk a Szolgálatnál fáztunk, hát még a csupasz gyermekek, így hát be kellett gyújtani a kazántot. Erre legalkalmasabb személy ki lehet?na ki? hát a fűtőmester, kazánkovács nővéred, persze nem egyedül mert a kolléganőmet, Juditkát is vittem magammal.
    Arra gondolom emlékszel, hogy amikor tavasszal ugyanezt a kazánt kellett lezárni, akkor a velünk egy építményben lévő rendőrök kis ideig víz nélkül maradtak. Nekem azt mondták mindent el kell zárni, megtettem, mi tőlem telt....aztán az udvaros bácsi a vízcsapot azé visszanyitotta nekik, mert hogy én MINDENT elzártam.Sikerült is a dolgot majdnem titokban tartani, csak a fél város röhögött rajta...szóval most már mint profik indultunk hadba a kazán ellen. Az alaphangulatot már megadta, hogy valami kis pöcök kiugrot, beragadt, vagy mit csinált, s míg én azt pumpáltam kinn az udvari gázóraegységben, Judit meg próbálta benn begyújtani a szerkezetet egy öngyújtóval, s közben a beltéri egységen értekeztünk, hogy nyomd, nyomom- most ne-most nem nyomom, most jó,nyomd....szó mi szó nem maradt titokban a tevékenység,de sikerrel járt a küldetés, lett meleg is.
    Majdan egy kis idő múlva jött a rendőrbácsi, hogy nálunk ugyan van-e áram, me náluk nincs, nálunk volt:):)Gondoltam ez má csak nem a mi dolgunk, mi köze a gáznak a villanyhoz, ami sok az sok, mindent nem kenhetnek ránk ha a nyuszi má tele van. Kb 10 perc múlva két rendőr kopog az ajtón...hoppá mégis lebuktunk? de nem, csak jöttek ebédet melegíteni a mikrónkban, mi persze nagyon rendesen megengedtük nekik. Aztán nem sokra rá jöttek, hogy meg van a hiba, a keringető szivattyú volt a ludas, ami leverte az áramukat.Pedig hogy örültem hogy azt is megtaláltam, s tudtam, hogy be kell dugni a konektorba, picit ugyan furi hangja volt....de mind1.Na nem baj majd jövőre!

    VálaszTörlés
  5. Jovore talan sikerul teljes kozepkori hangulatot letrehoznod a rendorsegen. Talan meg a telefont is sikerul kikapcsolnod, bar azt az arammal megoldottad. Vallj szint, legalabb helyes fiuk dolgoznak a szomszedban?
    Konnyesre rohogtem magam, szoszerint... Nagyon hianyoztok!

    VálaszTörlés
  6. Felvidítalak én is: képzeld el múlt héten egyik este a ház végével szemben lévő lévő átalakított istállónál nagy tűz égett, először csak néztem mert szépre sikeredett. Mikor 1 óra múlva is égett+ nem volt körülötte senki szóltam Mamának, hogy hééé már késő van és túl közel van a több méter magas farakás. Felhívtuk a tűzoltóságot, hogy hátha direkt van semmi para. Na.. kérték adjuk meg a címet (jelzem ez az istálló már az elmü tulajdonában van és a mi házunk végén lévő lerakat nem utca:P, ott van patak meg nádas) Visszahívtak minket megnézhetnék e tőlünk, hát persze hogy.. addig sem kellett a szakdolgozat felett ülnöm és zajlott az élet végre. Na megint telefonálnak, hogy álljunk ki az utca közepére mert nem találják a házszámot... kiállunk semmi.. felhívjuk őket, hogy itt nincs tűzoltó, azt mondják bocsi eltévedtek.. mindjárt. Megjelenik egy óriási nagy tűzoltó autó szépen villogva tele tűzoltóval. Mondom kisebb nem volt? Mondja: Van nagyobb is:D Hát de hol van a tűz? Mondom a mogyoróbokor eltakarja de tőlem az emeletről megnézheti:D Feljön velem egy tűzoltó és gyönyörködünk:
    - Tűzoltó: ez tényleg nagy
    - Zs: hát igen, szerintem is.
    - Tűzoltó: mehetünk tőletek?
    - Zs: Ha tudsz patakot ugrani és van a kocsin is katapult.
    - Tűzoltó: hát de akkor hogyan menjünk oda?
    - Zs: szerintem menjetek körbe, de lehet pár óra és elalszik
    És megjelenik a többi tűzoltó is az erkélyemen már 4-en nézzük:D Itt a vége fuss el vége, odataláltak, eloltották és integettek a másik oldalról:D Szóval óvatosan a tűzzel, sok idő és körülményes:D puusz és fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  7. Mi ez a hanyagság?! Várom a híreket Rólad Drága Kis Bébim! Ettől a nyavalyás változékony időtől nagyon fájnak az izületeim, nyügös vagyok, ha most Ausztráliában lennél, mennék utánad. Most aztán örülsz, mi, hogy nem oda mentél? Szeretlek

    VálaszTörlés