2010. szeptember 27., hétfő

hali

Most eszmeltem csak, hogy lassan egy honapja itt vagyok (meg 3 nap). Sokkal kevesebbnek tunt, gyorsan megy az ido, meg 11 honap es otthon vagyok!!!
A hetvege amugy uncsi volt, de tenyleg, asszem egy even keresztul nem neztem ennyi tevet, mint most a ket nap alatt. De jo erzes, hogy egyre inkabb ertem, mirol is van szo.
Mar szinte mindent ertek, de a beszelt angolom szerintem nem igazan fejlodik, azert mondom hogy szerintem, mert mindenki mas velemenye, hogy jobb. En nem igy erzem, es kerlek higgyetek nekem, sose voltam tul kritikus magammal.
Na pusza!

5 megjegyzés:

  1. Én is így vagyok a beszédfejlődés helyzettel. Bár érzem, meg tapasztaltam, hogy van egy időszak, amikor nehezen, és nem is igazán fejlődik az ember. Első mindig a passzív szókincs. Én csupán azt érzem, hogy vannak új szavak, amiket már tudok, és használok, de kifejezésekben nem annyira fejlődöm.Próbálok mindent felírni, és itthon nagyban a falra kitenni, hogy minden nap ráessen a tekintetem, így hátha megragad idővel :)

    1 hónap, tényleg sok, és fel sem tűnik szinte. Lesz nagy ünneplés? Torta, miegymás? :)

    VálaszTörlés
  2. Kincsem!
    Szóval, megünnepeltük Katust, megettük a "születésnapját"ami egy igazán finomra sikerült gesztenyetorta volt.Szegény Tomek nem ehetett csak ropit, mert volt valami virusa, amitől elöl-hátul szivárgott.Az egyébként sem testes gyerek komolyan olyan, mint egy jól fejlett vonalkód.Ja, igen!Olyan jól sikerült ez a szülinap, hogy tervezzük, a tiédet is megtartjuk, nem baj ha nem leszel itt, legalább nem eszel meg előlünk semmit.Majd küldünk róla képeket.Édes vagy a fotókon.Nem győzöm a hátteret átbigyózni, mindíg vmi másra, ami persze te vagy!Anyád szeret!

    VálaszTörlés
  3. Jucinak egészen jó ötlete, hogy megüljük a szülinapodat itthon... nélküled :)
    Egyébként anyukád imádkozott érted a Kati szülinapi buliján :)...
    Szeretünk nagyon Piros :)

    VálaszTörlés
  4. Na azért nem kell Tomit félteni, gyorsan jobban lett, és másnap befalta a szülinapot ;) Bár ettől nem lett testesebb, de az esélyt megadtuk!

    Sztem előbb bemegy az okosság, aztán idővel ki is jön :) Előbb tanulod, megérted a nyelvet, aztán majd csak elkezded használni is.
    Mire hazajössz, már csak angolul fogunk kommunikálni veled ;)

    VálaszTörlés
  5. Koszonom a biztatast. Tomin meg nem lepodom meg, kereki gyomra van :) Pusz

    VálaszTörlés