2010. szeptember 1., szerda

folytatas...

Szoval a lenyeg, hogy foldetertunk, hanyasszag volt, de nem en miattam, s ez megnyugtato volt.
Montreal maga volt az orulet. Ki kellett tolteni egy papirt, hogy van e valami elvamolnivalom. Amikor ezt leadtam, elkuldtek az imigration-ba, ra, hoz. (valaszthattok) Hala istennek itt sem kapkodnak el semmit. Szinte otthon ereztem magam. Problema itt sem volt, sorrakerulesem utan 10 perccel mar a csomagomat hajkurasztam, amit, mint kiderult, fel kellett vennem, es ujra feladnom. Beszallokartyat is sikerult szereznem, es meg mindig volt majdnem 4 oram a 7-bol. Kimentem a levegore, hogy meglessem milyen is az idojaras, szoval szippantottam egy kis Montrealt. Nem mondom, hogy kellemes volt. Meleg, budos, nedves, hangos es orult egy hely. Szoval inkabb bementem a tranzitba, szereztem magnest az en Csillabillamnak. Ittam amerikai kavet, jelzem nem direkt, csak ez volt. (fuuuj)
Itt erzekenyultem el masodjara. (Az elso kiborulasom meg Parizs fele volt a tetves fuzet miatt.) Valszeg mert esteledett, hulla voltam, vart meg ram egy majd 3 oras repules, illetve mindenki hianyzott. Osszessegeben meg soha nem sajnaltam magam mint ott, az uccso oraban. Felemelo volt. :)
Az Air Canada nagyszeru repuloutjabol nem sokra emlekszem, ez volt az uccso gep Montrealbol, mindenki eleg faradt volt. Szoval vegigaludtam az utat. Kisebb szerencsetlenkedes utan megvolt a csomagom is, illetve Linda is (a hazkoordiantor). Kocsival hazavittek. Linda megmutatta a szobam, a furdot (ami kiderult masnap, hogy a tolokocsis csajszie, s ez megmagyarazott egy-ket erdekesseget). Sajnos nem tudtam konnyen elaludni, ereztem, hogy itthon reggeledik, hiaba volt itt koromsotet. Miutan elaludtam 10 oran keresztul meg sem moccantam. Aztan kiderult, hogy a tesom teljesen kisajatitotta az eletem, mert az emailfiokomban megtalalta a haz telefonszamat, es utolert. Majdnem sirtam oromomben.
A tegnap fokent lezengessel telt, majd vacsi utan Aleks elvitt engem meg Tomot, az egyik serultet, es megmutatta a tobbi 5 hazat, mindenhova bementunk, koszontunk, eleg vicces volt nezni az arcokat, amikor bemutatkoztam, sokfele hokkent fintor jelent meg az arcokon. De legyen mentsegukre, hogy megprobaltak kimondani.
Ja azt nem irtam, hogy reggel ennek a Tomnak a feszulesere ebredtem. Ez is kolcsonzott a helynek nem otthonossagot.
Este nem kellett altatodalt dudolni. Kidoltem.
A varosrol, a szobamrol, es az emberekrol majd irok kesobb, mert mar lekopott az ujjam.
Nagyon szeretlek benneteket, es hianyoztok.
 Szereto Pirosotok!

10 megjegyzés:

  1. Juj de izgi! És szinte hallom, ahogy mondod :DDD
    Egy javaslat: tegyél már a szöveg mögé valami színt, mert kigúvad a szemem azt alig látom amit írsz (csak hallom, de ezt érted, ugye?)

    VálaszTörlés
  2. Itt még hála van ékezet. :c)
    Örülök neki, hogy rendben baj nélkül megérkeztél.

    Aztán Csínnyán Alex barátunkkal :cD

    VálaszTörlés
  3. Gratula a megérkezéshez!!!!!!! Örülök, hogy ilyen hamar írtál:) puuuusz

    VálaszTörlés
  4. El sem tudod képzelni, hogy hányszor olvastam a blogodon a nulladik napot. Nagyon hosszúnak tűnt az idő az első bejelentkezésedig. Igaz ez már a második, de itt értettem meg, hogy miért :)
    Örülök, hogy jól vagy, és még egyszer... nagyon jól írsz..... jó a stílusod :)
    Szeretlek kicsi unokahugom!

    VálaszTörlés
  5. Te sírós picsogó tündérbogyó! :) Mondanám, hogy meglepően jól viselted az utat, de az a helyzet, hogy ez tőled egyáltalán nem meglepő. :) Szóval van montreali hűtőmágnesem, jipijáéééé!!!! (Megjegyzem a budapestinek is örvendtem volna, mert az sincs, muhahaha.) Utána néztem a Winnipeg-i L'Arche-nak, hát igen... kis ország kis Bárka, nagy ország nagy Bárka. :) Bár eltévedni nem fogsz. :) Angol jól megy? Ha nem értenének valamit, akkor mondd hangosabban! :):) Aleks-ről külön leírást kérnék szépen! Csak a kíváncsiság tudod...:) Ja, és ez a háttered is tuti!! Puszpusz

    VálaszTörlés
  6. jajj, mindig szerettem volna kipróbálni: ha valakire mérges vagy szép hangsúllyal mondjál valami csúnyát magyarul:D És mesélj a kajákról is!!! pusz, remélem ma is írsz:D

    VálaszTörlés
  7. Koszonom, hogy ilyen tunderek vagytok, es irtok. Naponta ketszer olvasom :) Ma meg irok beszamolot, csak most nincs eleg idom. szeretlek benneteket!

    VálaszTörlés
  8. igen, én:D A kaja nagyon fontos momentum:D szeretünk <3

    VálaszTörlés
  9. végre-végre-végre!!
    már minden nap izgultam, hogy vajon mi lehet veled!:)
    tényleg jó stílusban írsz, lehet mire hazajössz kiadom könyvben:D
    én nem kaptam hűtőmágnest...hüppp:( :D:D
    Alexről pontos leírást!! de jöhet kép is:D
    ja, mindent fényképekkel dokumentálj! :D
    angol? ha valamit nem értesz csak mosolyogj és bólogass :D:D:D
    többiek?jófejek?
    vigyázz magadra,és ha nagyon hiányoznánk csak jussok eszedbe, hogy milyen fárasztóak is tudunk lenni...egyből elmúlik:D
    puszillak:)

    VálaszTörlés