2010. szeptember 24., péntek

mit is meseljek?

A hetkoznapok valtozatlanul telnek. De most a szabadnapomon penzt probaltam utalni haza, s ekozben megismerkedtem egy magyar szarmazasu holggyel. O mar itt szuletett, de nagyon jol beszel magyarul. A szulei mar meghaltak, igy kifejezetten orult a talalkozasnak, mivel van kivel beszelgetnie. Rogton telefonszamot is csereltunk, itt lakik valahol a kozelben, gondolom majd osszefutunk egy kavera, vagy mire.
Utana bementem a belvarosba, ami tenyleg veszelyes hely sotetedes utan. Be is talalt vacsi kozben egy nagydarab reszeg ukran no a bevasarlokozpontban. Sajnos meg Patsy nem erkezett meg, igy nekem kellett megkuzdenem egyedul a privat szferam visszanyereseert. Rengeteg drogos, reszeg es hajlektalan nyer bebocsatast a bevasarlokozpontba, es amig nem csinalnak nagyobb galibat, a biztonsagi orok nem tesznek semmit. Ez van. Ki gondolna, hogy egy keleteuropai kis orszagban nagyobb biztonsagban vagy az utakon, illetve bevasarlas kozben, mint a fejlett nyugaton.
Itt meg a kertvarosban is van lovoldozes, meg miegyebek.
Jelentem a heten eddig 4 filmet neztem meg moziban, ami eddig a keteves atlagom volt. Harmat a serultekkel, egyet Patsyvel. nem mondom, hogy mindent ertettem, de nem volt teljesen kinai.
Itthon is igyekszem tevezni, a legtobb nyelvlecket a Family Guybol, es a Simpsonsbol veszem, ami nem epp Oxford angol, ellenben vicces, es mindenki eztet nezi.
Jovo honaptol sok minden megvaltozik.
Kicsivel tobb lesz a fizu, minden heten ket szabadnapom lesz, de nem lesz szabadhetvege. Meg nem tudom orulok e. Bar lehet ugy buheralni a szabadnapokat, hogy legyen 3 vagy 4 egybefuggo napom, csak nem minden honapban.
Ma asszem kulonosen hianyoztok, es eleg nehez volt visszafognom magam, hogy felhivjak valakit, csak sajna otthoni ido szerint hajnali 5 van, es szombat. Nem hiszem, hogy erositene a csaladi, illetve a barati kapcsolataimat egy ily korai hivas.
Lehet, ma kicsit bombizek a parnamba, de ki tudja holnap meg kisuthet a nap...
Es kerlek benneteket ne csak olvassatok, irjatok is.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek! Viszont nem semmi a közbiztonság arrafelé... Vigyázz magadra!!!
    Nálunk Tomi éppen beteg, csak láz és más semmi... Egy kis jó idő után újra jön az eső; kész élmémy lesz a hétvége!
    Nem akarok túl sokat írni, kicsit depizek meg csüggedek, nem szeretném átragasztani :) Egy kis gyerekszájat írok inkább, hátha hasznát veszed:
    Anna: A sok csokitól elszorul a közérzeted"
    Nóri: "Látod? Mindenki nem látott meg. A senki látott meg." (kicsit töri a magyart?)
    Nóri: "Ez a víz nagyon ásványos!" (=buborékos)

    VálaszTörlés
  2. Arany Kicsi Babóm!
    Most már minden éjjel magamhoz ragadom a telót, ott van mellettem - a fülemnél, a lábamnál meg a Bendi, de vele nem tudok telefonálni. Részben izületi fájdalmaim, részben a Bendidivel folytatott kilátástalan küzdelem miatt az ágyam visszahódításáért, szóval a hajnali órák elég felszines szundikálással telnek, ebben nem zavar ha hívsz.Már egész profi vagyok időeltolódásból, mintegy tíz perc alatt ki tudom számolni az órám számlapján többszöri nekifutásra, nálatok hány óra az ami nálunk héttel több. Van ,hogy fordítva számolom, nos akkor legalább tudom a szibériai időt.Műveltségem így észrevétlenül bővül.csók anyád

    VálaszTörlés
  3. Folytatom...
    Nagyon vigyázz magadra, tudod, fuss Forest, fuss... Ha mégis túl közel kerül bájos támadód,, térdemelés, gyorsan,erőből,hadd legyen rántotta azokból a záptojásokból,és aztán futás!!!Orrba is vághatod, de azt is erőből,mert különben nem lesz mozgásképtelen.Az utolsó lépése ezen önvédelmi akcióknak mindíg a futás.Szeretlek:D

    VálaszTörlés
  4. :D :D :D
    Szeretlek benneteket! Pusz!

    VálaszTörlés
  5. Szió! Nagyon jók a képek és te is csini vagy!!! Mégmégmég! Ma veled álmodtam de a vicc az egészben, hogy nem te voltál itthon, hanem én voltam ott ahol még életemben nem is voltam, de baromi otthonosan mozogtam:D Azt nem tudom hogyan jutottam oda, szerintem teleportáltam... pusssz és vegyél gázsprayt!zs

    VálaszTörlés
  6. Nagyon el vagyok havazva, de nagyon foglalkoztat, hogy alakul a lelki életed :)

    VálaszTörlés