2010. szeptember 3., péntek

hol is tartottam? Ja...

Kezdem a hazzal, es a serultekkel:
Naggggyon nagy, de tenyleg. Egy pinceszeru alsoszint, ahol minden heten van egy general body meeting, ami annyit tesz, hogy mind a 6 haz, meg az office munkatarsai itt gyulnek ossze. A kozossegvezeto tart egy kis beszedet, imadkozik, aztan kaja, udcsi, kave (amerikai, pfuj). Ja ezek egyfolytaban isszak a kavet, meg este is, csak koffeinmenteset.
Van egy foldszint, ami magasitott, itt lakom en, Tom es Kristen meg Julie. Ok harman serultek. Tom jofej, csak szeret kurjongatni, meg enekelni. Altalaban o a hazi kakasom, mert 5.30kor kel. Mondjuk en altalaban megelozom, de legalabb tudom, hogy kezdodik a morning routine. (Azert nyomom be ezt a sok angol cuccot, hogy azt gondoljatok tok profi lettem nem egesz egy het alatt. Bejott?)
Igazabol ez annyit tesz, hogy reggelit adunk, es mindenkit utjara bocsatunk, illetve egy kis takaritas.
Julie nagyon cuki. Suket mint a nagyagyu, ellenben alig lehet erteni amit mond, tehat nagyon tartalmas beszelgeteseket folytatunk. Hala istennek o nagyon turelmes. (altalaban en hamarabb tepem a hajam, es konyorgok forditasert)
Kristen egy kulon tema. hozza mindig kell egy kulon ember, a furdeteshez ketto. Az elozo helyen, ahol elt, rettenet elkenyeztettek, olyan mint egy hisztis haromeves, ha nem kap meg valamit, amit szeretne, sot akar.
Igazabol jo fej, de ot meg meg kell tanulnom kezelni.
Aztan jon az emelet, Itt lakik a masik harom segito, plusz Dorothy.
Dorothy egy tunemeny. Eleg oreg, de tele van energiaval, nagyon ravasz, megprobal a maga vicces modjan kihasznalni, de nem hagyom. Viszont nem sertodekeny, konnyen veszi a vereseget.
A segitokrol kesobb... (csak azert mert a tobbseg nagyon kivancsi valakire... :) ) HAHAHOHOHIHIHEHEHUHU! Hallottatok a satani kacajom? Nem? Csukjatok be a szemetek es probaljatok ujar :D

12 megjegyzés:

  1. Piros, ez a háttér még mindig nem az igazi, most a címet és az oldalát nem látom!
    Na örülök, hogy belejöttél az angolba :DDD Vagy csak úgy csinálsz, az most mindegy, úgyse tudjuk ellenőrizni...

    Írjál még!!!

    VálaszTörlés
  2. Most már engem is kezd érdekelni ez a bizonyos segítő:Dpusz

    VálaszTörlés
  3. Küldjünk kávét? Bár a brazil kávénál nem tudok finomabbat :).

    VálaszTörlés
  4. :D:D:D
    én hallom a sátáni kacajt:D
    de hogy kik lehetnek, és főleg kire kíváncsiak...hát, ez nekem rejtély:):):)
    nem jött be.. :P
    de ha így folytatod annyira belejössz az angolba, hogy itthon majd minden második szavad a youknow lesz :P
    akkor egyenlőre bírod a kiképzést? mondjuk én erre a koránkelésre kitalálnék valamit:)
    jajj,ma olyan szőke voltam...Csillával maileztünk...majd privátban megírom:D:D:D
    sok-sok puszi

    VálaszTörlés
  5. Piri!

    Jótanácsként írom, hogy ne a Julie-val gyakorold az angolod. Szerintem tipikusan ő lesz az a személy, akinek magyarul kiöntheted a lelked, bár reméljük nem lesz rá szükséged! :)
    Andris

    VálaszTörlés
  6. Bejött a megérzésem, mi? ;) Előre szólok, hogy nem adom rá áldásom.

    VálaszTörlés
  7. Megjegyzés: bár én nem vagyok kávés, de amikor kint voltam, akkor a French Vanilla kávéfajtát ittam literszámra, na az nagyon finom, kérdezz rá, aztán próbáld ki. Pusza.

    VálaszTörlés
  8. Veled álmodtam az éjcaka, te nő! Az volt, hogy hazaugrottál hétvégére. Metróval mentünk Dunaharasztira, az egyik ajtó előtt megállt a megállóban egy G4S-es autó és át kellett mászni rajta, ráadásul a motorháztetője fából volt. Aztán otthon nálatok veled, tesóddal, Györgyivel és Tájborral nadrágokat válogattunk. És mondtad, hogy Alexnek barátnője van, úgyhogy sztorno. De az tök életszerűnek tűnt, hogy hazaugrottál. :D

    VálaszTörlés
  9. Mindig is csodaltam a kepzeloerodet Csillus! :D Eleg vad almaid vannak! Amugy nem tudom van e baratnoje. Viccen kivul nagyon aranyos meg kedves, de egyutt fogunk elni 1 evig, es hazi nyulra nem lovunk! Plusz jelenleg o a kisfonokom.

    VálaszTörlés
  10. Szia Drágám!
    Remélem hasonlit rám a kép, amit ideillusztráltam, a torkosborz a legtalálóbb, a saját képeim akkora fájlok, hogy nem fértek bele. Meg aztán a rozsomák szebb is mint én. Kati segített ide belebigyózni,úgy hogy ezután én is kommentálhatok. Fogok is!:D
    Mégiscsak hiányzol! Bár elhatároztam, hogy nem fogsz. Nem jött össze.Nagyon sz... nélküled.CUPP

    VálaszTörlés