2010. szeptember 18., szombat

elek es virulok...

Eloszor is bocsanat a hosszu hallgatasert, de osszetorlodtak a dolgok ezen a heten. A heten enyem volt ket reggeli muszak, ami hajnali 5.45-kor kezdodik, es 9-10 kozott er veget. S ami a nehezites, hogy szerdan megbeszelesem volt a haz koordinatorunkkal, csutortokon meg keszulnom kellett pentekre, tehat nem tudtam pihenni ebedig.
A pentekem nagyon hosszu es faraszto volt, reggel koran a kolleganom (Brenda Kenyabol, asszem ot meg nem emlitettem. Bejaros segito, es nagyon szep, meg kedves) elvitt az elso elsosegely (nem eliras, lesz masodik is, ami mint mondjak nehezebb) tanfolyamomra, ami egesznapos volt, a vegen irasbeli vizsgaval, ami nem is olyan egyszeru, ha kb a 25%at ertetted az okositasnak. Jelentem sikerult. Az oktato nagyon segitokesz volt, kezzel labbal elmutogatta, ha nem ertettem a tesztkerdest, amikor meg vegleg elfogyott a turelme, egyszeruen csak megmondta a jo valasz betujelet :) De 50%ban az en munkam volt, becsszo :)
Bar nehol bevallom tippeltem, amugy 30 kerdesbol 28ra tudtam a valaszt, ha valakit erdekel szerenysegem kituno teljesitmenye :D
Este sikerult tullennem elso konfliktusomon Youngheeval, ami, mint utobb kiderult, nyelvi felreertesbol adodott. nme reszleteznem, de nem voltam ott, ahol kellett volna segitenem, mert felreertettem az instrukcioit. Ez van, most mar minden okes.
A telefonszamlam megerkezett, 8 dollart fizettem az elso ket hetre, amibol 5 dollar a mobil, pedig azt kevesebbet hivtam, egy dollar meg a tax. Szoval a vonalas ptomaron van, a mobil meg aranyaron.
Tegnap kaptam egy hatalmas, bordaropogtatos olelest Richtol, mert szerinte ugy neztem ki, mint akinek szuksege van ra. Bevallom ugy is volt. Agyhalott lettem a nap vegere, az biztos, plusz a konflikt utan  nagyon hianyzott az anyukam. Szoval nem kell aggodnotok, szeretve vagyok itten.
A mai nap okes volt, kiveve, hogy az egyik serult eltanyazott a furdoszobaban, es korhazba kellett vinni, de szerencsere nem tort el csontja, csak kisse meghuzodtak az izmai, most kap painkillert (ami szerintem tok vicces elnevezes), meg valami kenocsot. Ja es csutortokon majdnem sikerult koromvagas kozben egy ujjtol is megszabaditanom Dorothyt (serult, hetveneves, es nagyon dramaian tud jajjgatni) Amugy semmi komoly csak egy karcolas.
Itt meg egyfolytaban sut a nap, de a szel miatt rettenet hideg van, mint otthon februarban. Szoval ne aggodj anyukam, hordom a sherpamat. Egyenlore meg csak a kulsejet, de ki tudja mi lesz jovohonapban, talan meg havazni is elkezd. bar az igazi tel csak november elejen kezdodik. Itt amugy a tel oktober vegetol aprilis kozepeig-vegeig tart. Szoval sokkal tobbet tudok majd szankozni, mint ti  bibibiiii!!!
Holnapi programom nagyon egyszeru, templom, kaja, alvas. Aztan egy ujjabb dolgos het.
Valtozatlanul hianyoztok! Piros

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó, hogy miközben olvaslak, (szinte) hallom a vidám hangod... Tudom, hogy ezt már írtam, de ez akkor is olyan jó... mintha itt lennél és mesélnél :)

    VálaszTörlés