2010. szeptember 4., szombat

szoval...

Mara elmonthatom magamrol, hogy tulajdonosa vagyok egy egeszsegkartyanak, van social numberem, es van egy gyonyoruseges Canada Trust bankkartyam, es persze szamlam.
Mint kiderult havi ketszer kapok csekket, ugyanis itt ez a modja a fizunak, aztan azzal be a bankba es fel is lehet tennia szamlara. Az elso csekkemet 3 nap utan kaptam, kemeny 60 dollart. Gondolom a kovi a ho kozepefele varhato. Kezdem magam nagyon kanadaian erezni.
Az idojaras fantasztikus, az elso ket napot leszamitva sut a nap ezerrel. A homerseklet nem tul meleg, de mint kiderult - 40 alatt nem kell menni dolgozni. Kar, hogy en a munkahelyemen lakom :(
Amugy meg jo az ido, de az bennfentesek szerint jona tel.
Meg egy hete sem vagyok itt, de sokkal hosszabbnak tunik. Megvallom meg nem erzem ama bizonyos honvagy kinkeserveit. Az elso ejszaka nehez volt, de most annyi uj dolog tortenik velem, korulottem, hogy nincs nagyon idom, energiam vagyodni. Minden este novennye valtozom a faradtsagtol. Mindenki angolul beszel korulottem, es ez nagyon faraszto.
Juj mennem kell, mert suppertime van. (Hihi megegy nagyon angolos beszolas, kulon neked Gyorgyi)

9 megjegyzés:

  1. Kicsikém!
    Olyan nagyon örülök, hogy jól érzed ott magad! Nagyon féltem... de most már látom, megállod a helyed. Nagyon szűkek a felsőid, és túl kivágottak,úgy hogy egyszerre több nyakláncodat is fel kell aggatnom, hogy ne látsszon:D:D Most jól megijedtél ugye?!Mostanában Bendi szundikál az ágyadon, de ő nem kér kávét reggelente.Cupi Anyád

    VálaszTörlés
  2. Szia draga, egyetlen, pofatlan edesanyam!
    Amennyit most eszem, lehet amugy is tul bo lenne ram az otthonmaradt ruham, a nyaklancaimbol meg a kedvenceket atmenekitettem a tengerentulra.
    Jaja, egeszjol megvagyok, de ez meg csak az elso het. Majd csak meg most jonnek a konfliktusok, problemak. Gondolom.
    Hianyoztok! Bendinel probalkozz a teaval, lehet az jobban bejonne neki. Puszil egyetlen Kanadaba tavozott lanyod

    VálaszTörlés
  3. Nem fogom a párnám azért lucskosra sírni, mert nincs honvágyad. Örülök neki... De szvsz ne fogod megúszni. Csak a pörgés után lesz... bár az is lehet, hogy a te pörgésed egy évig is kitart...

    VálaszTörlés
  4. Azert sokat gondolok veletek, mert nem sirom lucskosra a parnam. Csak annyit akartam ezzel mondani, hogy meg nem volt idom felfogni, hogy ha valami nem tetszik, nem tudok hazaszaladni a szobamba, es nagyot bogni a csaldtagok, baratok vallan. Hiantoztok am!
    Ja ma voltam az allatkertben, lattam renszarvast, meg plussmackot, igazi nem volt, m renovaltak a medencejet. Ez van. (de nekem az is eszembe jutott, h meglogott, csak nem merik bevallani)

    VálaszTörlés
  5. Jól értettelek :)
    Nekem az jó, ha jól érzed magad. Ha viszont nem érzed jól magad, akkor a tehetetlenség érzése miatt is nagyon rossz lenne.
    Attól, hogy nem sírok, sokat gondolok rád!

    VálaszTörlés
  6. Édes Kis Érzékeny Családom!
    Üljünk be a csücsübe és sirjunk együtt. Megjegyzem én se tudok sírni, van, hogy fojtogatja a torkom, mert ott gyülekeznek a könnyek, de nem bírnak kijönni. Istenem, de jó volna Ott egy egérlyuk, és abban benne lenni!!!
    Csibe, naggyggyon hiányzol, de jobb Neked Ott, nem ebben a sz... világban, amit nagyjaink szorgos korrumpával meg dilettával körénk építenek, aztán ha összedől, azt mondják, hogy a válság miatt van. Azt is ők csinálják.
    Anyád szeret!!!!

    VálaszTörlés
  7. Pitocs, azt ígérted, írsz a segítőkről!!!! Már nagyon kíváncsiak vagyunk, tudod!!!!
    :))
    Én is örülök, hogy jól érzed magad, de ha ilyen fárasztó az angol, miért nem tanítod őket magyarul???

    VálaszTörlés
  8. Így van. Tégy egy kezdőlépést, hogy a magyar világnyelv legyen! :) Házinyúlra nem lövünk, viszont ha a nyuszinál van a puska... :):) A medvék pedig elbújtak, mert készülődnek téli álmot aludni. :D Bizony, bizony, hagy olvassunk a kollégákról is leírást!
    Mobilteló mikorra várható?
    Puszpusz

    VálaszTörlés
  9. Majd lesz mobiltelo a honap vagen.
    Elso a laptop, hogy legyen skype. Pusza

    VálaszTörlés