2010. szeptember 2., csütörtök

Olyan lettem mint egy kisbaba. Koran kelek(5 orakor), aztan dobok egy delutani szundit, majd este 9kor mar ujra az almok birodalmaban jarok. Tiszta gaz.
Ma kiderult, hogy ropke 200 dollarral tobb lesz a fizum, ami egeszen feldobta a napomat.
Az elektronikus cuccok tenyleg olcsobbak. Kethetente kapok fizut, igy valszeg a honap vegen mar lesz skype is. Sajnos ide nem tudok letolteni, mert nagyon lassu a gep.
Remelem mindenki rendben van. Irjatok, hogy otthon mi tortenik, nem csak en vagyok az erdekes.

Miota itt vagyok halat eszem hallal, sok salatat, es rizst. A serultek jofejek, kezzel-labbal mutogatnak, hogy megertessek magukat velem. Szerintem eleg vicces, neha kicsit ra is jatszom. :) Latszik, hogy sok hulye, angolul nem beszelo kulfoldin szocializalodtak.
Annyi ember fordul meg itt minden nap, hogy neha nem tudom kovetni: onkenteasek, baratok, kisegitok a korhazbol. Altalaban itt toltika a szabadidejuket a tobbi hazbol a segitok. Szoval minden nap elmeselhetem ketszer, hogy honnan jottem, miert, illetve, hogy bocsi, de ramaty az angolom, beszelj kerlek lassabban.
Minden szerdan lesz jovo hettol angol tanar itt a hazban, a Barka fizeti, nem muszaj mindig jarni, de en szeretnem igenybe venni. Ja amugy szerdankent van szabadnapom.
Bocsi mennem kell, az egeszsegkartyamat intezni. Majd folyt kov...

10 megjegyzés:

  1. Hamar átálltál:D A hal pedig egészséges!!!! És activizhetsz is, irigyellek. Nálam alkotói válság van:( Úgy írok, mint egy 10 éves, így amit egész nap megszenvedek este szépen törlöm is. Az idő gáz. Tegnap qva nagy szél volt, és hideg. Tényleg, ott?:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon egészséges és vékony kisbaba leszel:)
    rendes kaját nem adnak?? :D:D
    ilyen étrend mellett tuti fogyni fogsz amúgy.
    na,fasza az a plusz200,hamar lesz fényképező, meg laptop is.
    na meg hokimez és hűtőmágnes hegyek:D
    és a többi segítő milyen? befogadtak? megy a barátkozás?
    jó pasit láttál már??
    és reggeltől-estig meló?
    itt minden ok,de szakdoga zéró, ám kisgyerekkel most megint jóó;) hétvégén pedig inni akarok.
    puszikállak:)

    VálaszTörlés
  3. A hal jó... nagyon jó. Igaz, én nem szeretem, de nem is nekem kell ennem.
    Jó olvasni a történeteid, szinte hallom a hangod közbe :)
    Azért nem írok az itthon történtekről, mert nem nagyon történik semmi. Max annyi, hogy Nórika az ovit úgy kezdte, hogy benn szeretett volna aludni, így nyolc órázott. Az óvónők nagyon aranyosnak tartják, csak furcsállják, hogy rögtön csoportvezető lett.
    Tomi is jól vette az új csoportot...
    Anna pedig a félelmeink ellenére és az imádságaink mellett talán be tud illeszkedni az osztályközösségbe.
    Krisztivel és velem csak annyi új van, hogy sokat imádkozunk kettesben. Jó ezt újra felfedezni :).
    Izgatottan várom az újabb bejelentkezésed :)

    VálaszTörlés
  4. Öröm olvasni, ahogy csicseregsz! Pedig a kisbabák sokat ordítanak ;)
    Rólunk itt olvashatsz ám: http://kkriszta.blogspot.com Majd igyekszem frissíteni gyakran, meg nem csak a gyerekekről írni, jó?
    Én pedig japán gyöngyöket szeretnék, meg csiszolt ásványokat, meg persze swarovski is jöhet ;) :)))
    Mit nekem elektronika!

    VálaszTörlés
  5. Itt sincs semmi, csak szakdoga. :( Milyen hal? Lazac? :D Azért majd csinálj nekik lángost meg gulyáslevest és palacsintát, csak hogy néha normálisat is egyenek. :D Elképzeltem, hogy Magyarországon azt mondja a munkáltató az új alkalmazottnak, hogy bocs de kapsz + 40 ropit... Very utopistic. :) Még jó, hogy nem vagy dohányos, most lenne miből kint is cigit venni.
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  6. Vsz azért kap több pénzt, mert megismerték, és rájöttek, hogy többet ér a munkája... és egyszerűen a jelenléte is.
    Pld kapásból le tudja szedálni a feszülőseket.

    VálaszTörlés
  7. A hal foleg tengeri, itt ugy eszik a lazacot, mint mi a pontyot. Pedig nincs is tenger a kozelben.:)
    Neked mast gondoltam ki Gyorgyi, de ha akarod lehet hutomagnes is :)
    Sajnos nem a szemelyes bajomnak koszonheto a pluszfizu, mindenki kapott emelest. De jofejek vagytok, hogy kineztetek belolem, hogy harom nap alatt kepes vagyok feljebb lepni a rangletran. :)

    VálaszTörlés
  8. nem, Egyetlenem, én nem gondoltam, hogy csak te kapsz plusz fizut:D :P
    így is jófej vagyok?? :D

    VálaszTörlés
  9. Azért az nem semmi Piros, hogy odamész, és rögtön eléred, hogy mindenki kapjon fizuemelést :)

    VálaszTörlés